LaBoqueria.net a la Fira d’Economia Solidària
Des de La Boqueria Taller d’Arquitectura hem participat aquest cap de setmana a la 8a edició de la Fira d’Economia Solidària de Catalunya (FESC), organitzada per la Xarxa d’Economia Solidària (XES).
Què és la fira d’economia solidària
És un aparador de productes i serveis necessaris per cobrir les necessitats de la nostra vida quotidiana a través de l‘Economia Social i Solidària (ESS): habitatge, alimentació, oci, educació, comunicació, tecnologia, serveis a persones i empreses, finances i assegurances ètiques, formació i educació i tecnologia, entre altres. Es tracta d’un esdeveniment anual amb projecció internacional que reuneix la gran diversitat d’experiències i pràctiques de l’economia social i solidària del territori català.
Quins projectes hi ha presentat LaBoqueria.net?
Per part de La Boqueria hi hem presentat tres projectes: “Aparadors, més que façanes“, la dinamització dels comerços del Raval amb un projecte d’inserció laboral; “Bombolles d’ocupació”, amb la contribució a la lluita contra la pobresa energètica; i La Balma, un nou model d’habitatge cooperatiu.
Descarrega aquí el tríptic edició 2019 (pdf)